ویدئو| اتفاق عجیب: زلاتان از هالند امضا گرفت!

ویدئو| اتفاق عجیب: زلاتان از هالند امضا گرفت!
زلاتان ابراهیموویچ پس از پایان بازی میلان برابر منچسترسیتی از ارلینگ هالند خواست که پیراهنش را برای او امضا کند.
کد خبر: ۲۸۷۱۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

میلان بامداد یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا که در حال برگزاری است روبه‌روی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ در این بازی به پیروزی برسد تا یک برد شیرین را در مسابقات دوستانه پیش فصل به دست آورده باشد.

ارلینگ هالند نتوانسته بود به همراه تیم ملی نروژ مجوز حضور در رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ را به دست آورد و به همین دلیل از همان ابتدا در تمرینات پیش فصل سیتی حضور داشت و در بازی شب گذشته هم در ترکیب اصلی این تیم برابر میلان به میدان رفت و توانست گل اول تیمش را هم به ثمر برساند.

ویدئو| اتفاق عجیب: زلاتان از هالند امضا گرفت!

اما اتفاق جالبی که برای این ستاره سیتی رخ داد مربوط به پس از پایان این دیدار بود. زلاتان ابراهیموویچ که به عنوان مشاور در باشگاه میلان مشغول به کار است به همراه بازیکنان این تیم راهی آمریکا شده و پس از پایان این بازی در رختکن پیش هالند رفت و از او خواست که پیراهنش را برای پسرش امضا کند.

با توجه به رفتار‌ها و اظهارات زلاتان ابراهیموویچ در طول دوران فوتبالش، این موضوع مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این دو نفر پس از آن لحظاتی را به صحبت و خنده با یکدیگر سپری کردند و زلاتان با شوخی همیشگی به او گفت که اگر مشکلی دارد می‌تواند به او کمک کند که باعث خنده هالند و دیگر افراد شد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون